Iskolai oktatás
Az iskolai vizuális nevelés számos buktatója és merevsége ellenére is szép feladat. Különösen, ha hisszük, hogy van aktuális, hiteles válasza a mai nemzedéket foglalkoztató kérdésekre, ha alternatívát jelent a magánnyal, közönnyel (mobiltelefonnal) szemben. Izgalmas dolog olyan feladatokat kitalálni, amelyek azon túl, hogy meghökkentőek, mérhető ismeretet, technikai tudást, lelki épülést is adnak.
Jelenlegi iskoláim a Révai Miklós Gimnázium és Kollégium.
Cziráky Lajos és Németh Attila festőművészek katedráján tartózkodni nagy kihívás és folyamatos fejlődésre intő körülmény. Az órai munka mellett szakkört, egyetemi előkészítőt vezetek építész, formatervező, látványtervező, szakokra és fakultációt is tartok. A folyamatos OKTV szereplés során elért eredményeimet az EMMI "Bona Bonis" díjjal ismerte el 2017-ben.
Goretity Franciska OKTV 2. hely 2017
Kiss Barnabás OKTV 6. hely 2017
Osgyán Anna OKTV 17. hely 2018
Kempl Zsombor OKTV 12. hely 2018
Futottam még:
- Prohászka Ottokár Orsolyita Közoktatási Központ (2007-2011)
- Leonardo Vizuális Műhely mb. igazgató (2006-2012)
- Farádi Általános Iskola (1989-1990) -főállás
- Kunszigeti Általános Iskola (1990-2007) -főállás
- Harmónia Művészati Iskola (2000-2007) -művésztanár
- Révai Miklós Gimnázium (1993-1998) -óraadó
- Forrás Waldorf Gimnázium (2003-2006) -óraadó
Rajzóra Kunszigeten
Felvételi portfólió a Prohászka gimnáziumból
Waldorfos munkák
Ménfőcsanaki Nyári Alkotótábor
A Ménfőcsanaki Nyári Alkotótábor három évtizedes története során a város egyik legfontosabb művészetoktató intézményévé vált. A kezdeti cél: különböző életkorú, képzettségű tehetségek; hazai, határon túli magyar és külföldi alkotók közös munkáját serkentő közművelődési tábor volt. Később a képzőművészeti főiskolák hallgatói körében hírnevet szerző tábor egyfajta nyári műhelygyakorlattá változott. Újabban pedig megőrizve az évtizedek értékeit egy nyitott, kulturális, képzőművészeti közösség, amely örömmel osztja meg tapasztalatait. A tábor résztvevőinek zöme az év során is kapcsolatot tartó, közösen kiállító művész. Grafikus, illusztrátor, animációs munkák alkotója, , művésztanár. Az országos nyilvánosságban is megjelenő munkáik, elnyert külföldi ösztöndíjaik, elismeréseikben kis rész a csanaki tábornak is szól. Ez jelenti számunkra azt a hírnevet, amely továbbra is vonzza a fiatal hallgatókat és idősebb érdeklődőket, a világ számos tájáról.
Bővebben
Leonardo Vizuális Műhely Alapfokú Művészetoktató Intézmény
Az iskola 2012-ben megszűnt
A művészetoktatás az oktatás-nevelés legsokrétűbb területe. A különböző tudományágak kereszteződésében egyfajta integráló erő, ami a világról, a hozzá fűződő viszonyunkról, ennek értelmezéséről és alakításáról szól. Az alkotó tevékenységben a játék és a világ megismerése egybeforr. Egyszerre építi a tanítványok érzelmi és értelmi képességeit.
Pedagógiai programunk három olyan területet céloz meg, ahol növendékeink ízlését, kreatív gondolkodását és kézügyességét fejleszthetjük - figyelembe véve az életkori sajátosságaikat, érdeklődésüket:
- a képzőművészet kifejezőeszközeinek megismerését
- a képzőművészet történetének megismerését
- a képzőművészet gyakorlati megismerését és a biztos rajztudás megszerzését
Művészeti ABC (Városi Művészeti Múzeum, Győr)
Éventemegújuló tematikával nyár elején.
Játék a színekkel, vonalakkal, a hangokkal és a mozdulatokkal. Művészeti tábor 9-14 éves gyerekeknek. a Városi Művészeti Múzeumban. Az évente megújuló programra a gyerekeket különleges művészeti játékokkal várjuk! Öt nap öt téma, három művészeti ág nyelvén! Hogyan fejezhetők ki a képzőművészet, a zene és a mozgás jeleivel.
A foglalkozásvezető művészek: Pappné Farnady Tamara- zeneművészet, Dubi Árpád - képzőművészet, Tárnoki Tamás - mozgásművészet.